Senaste teve-intervjun 2015

söndag 5 juli 2009

Här är mina vyer när jag tänker ut bestialiska mord!



Ovanför sitter Lina och jag på solstolarna.
Lina gillar skuggan.




Rosenhörnan
Här möter Lina våra besökare och jag gillar det som står på skylten!


Jag har en del att vattna när det inte regnar.



Jag tjatar gärna om mina böcker som finns på ett bibliotek nära dig. Samtliga titlar finns också som talböcker. Det är gratis!

Deckarna är: Dyrbar kärlek, Iskall hämnd, Mord i Skärhamn och Lyckohjulet.

Självbiografin: Älskling, vi blir...

Alla titlarna utom Lyckohjulet finns nu också i pocket från 39:-

Vart tog det där utlovade regnet vägen månntro?

Ramona

2 kommentarer:

Jörgen Håkansson sa...

Vart tror du regnet tog vägen ?

I Borås hamnade det såklart :)

http://jorgensbilder.wordpress.com/2009/07/03/skyfall/

Ramona Fransson sa...

Hej Jörgen

Hur kunde jag glömma det? Jag som är född i Borås och bodde där tills jag var tolv. Vi brukade ha översvämning i källarna. Hahah

Blixtnedslaget i björken hemma hos dig hade jag önskat i en björk nära mig. Blixt som skalar av barken på en björk, läskigt!