Senaste teve-intervjun 2015

tisdag 25 augusti 2009

Kom lite närmare...

Ibland blir inte reklam vad man tänkt sig.

Allt går att sälja med mördande reklam passar väldans fint in på den här.

Kanske nåt jag kan använda?

Nåja, jag är inte omöjlig jag kan nog tänka mig att bjuda på ambulansresan...


Jag vill också passa på att tacka för alla bidrag som studsar in på Paypal och bankgirot.

Jag oroar mig inte heller att inte Mord i Skärhamn snart kommer i era hörlurar. Jag har fantastisk hjälp för det ändamålet. Magnus jag tackar dig i förväg.


Eftersom The Pirate Bay inte fungerar för tillfället kan du ladda nerHÄR istället.


Vill du veta mer om i vilken form böckerna finns och vad de handlar om klicka på varje titel eller också kan du gå upp på höger sida av bloggen och provläsa : Dyrbar kärlek, Iskall hämnd, Mord i Skärhamn, Lyckohjulet och självbiografin Älskling, vi blir...

De finns också som e-böcker på http://www.elib.se/ gratis att låna via bibliotek!


Ps. Bengan Frithiofsson fyller 70 år idag! Grattis!D.s



Steffo Törnqvist skvallrade om det på Twitter, så skyll inte på mig. :)))
Ha de gott på din födelsedá
Ramona

5 kommentarer:

Cinna sa...

Hej Ramona, det är nåt galet när jag försöker ladda ner din bok, det går bra en stund men sen bryts nedladdningen pga time out. Har nu testat både med firefox och internet explorer, totalt 4 ggr. Har inte sett hur långt det går, men över 150 mb har jag åtminstone fått ner varje gång innan det avbryts. Har du en aning om vad som kan vara galet? Är det nåt fel hos mej enbart eller vad kan det bero på?

Ramona Fransson sa...

Hej Cinna,

Jag har ett svar från Magnus:

Ni är alla välkomna att besöka FTP-servern för att ladda ner Ramonas böcker. Jag har dock varit tvungen att begränsa antalet användare som kan ladda ner samtidigt för min internetuppkopplings skull. Besök ftp://anomar.no-ip.biz:990 och klicka på vald bok. (klisrta in länken i sökfältet på FF/IE) Sen väljer ni var ni vill spara den. Väntar lite och sen är det klart. :)
Fullt lagligt, inga loggar förs och det funkar med både Firefox och Internet Explorer direkt utan tilläggsprogram. Kan det bli bättre?

Hoppas att detta kan vara till hjälp! Jag har även skickat din fråga till Magnus i hopp om att det kanske finns fler lösningar.

Ramona

Magnus / Marozi sa...

Tror det problemet är löst nu på FTP-servern. Får ni problem att ladda ner så nås jag på marozi@ymail.com för mer handgriplig problemlösning. :)

TPB är ju uppe nu igen för övrigt

Cinna sa...

Ja såklart det inte funkar med alla på en gång =)
Men nu är den nedladdad. Tackar för detta.

Ramona Fransson sa...

Hej Cinna,

Ja, jag tackar Magnus och alla som vill och orkar vara med!