Senaste teve-intervjun 2015

lördag 29 augusti 2009

Manligt och kvinnligt? Är det så? Hahahah. Ta det för vad det är!

Ta nu inte detta på allvar utan ta det för vad det är: Två roliga tillfälligheter!

Tack till Betty och Jerry som delade med sig.





Iskall hämnd ligger på 3:e plats på tio i topplistan av mest lånade e-bok på Elib. Tusen tack till alla som puttade in mig där. Mord i Skärhamn ligger på nionde plats! Dyrbar kärlek nafsar listan i hasorna.


Även Iskall hämnd är utlagd på TPB och allt tack vare Magnus Engblom som är geniet. Tusen och åter tusen tack!


Här kan du ladda ner Första boken i serien om Greger Thulin. Den boken heter Dyrbar kärlek

Du som inte vill ladda ner via The Pirate Bay kan ladda ner HÄR istället.


Vill du veta mer om i vilken form böckerna finns och vad de handlar om klicka på varje titel eller också kan du gå upp på höger sida av bloggen och provläsa : Dyrbar kärlek, Iskall hämnd, Mord i Skärhamn, Lyckohjulet och självbiografin Älskling, vi blir...

Ha de gott

Ramona

8 kommentarer:

Medborgare X sa...

Haha, den var ju helt underbar Ramona!

Ramona Fransson sa...

Hej Medborgare X

Ja, jag fick mig ett riktigt dagens skratt och än en gång tackar jag Betty och Jerry som skickade mig detta!

BIG-MAMA sa...

Ha ha ha...himla underbar!!
Fin blogg du har!
kram BIG-MAMA *lyckan*

Ramona Fransson sa...

Hej BIG-MAMA,

Eller hur:)))

Tack!

Kram tillbaka.

Catrin, Borlänge sa...

Hej Ramona!!

ÅH vilka sköna klipp de där båda är.....det är så skönt att få dra på smilbanden...annars är det ju mest elände överallt.

Ett gott skratt förlänger livet, inte sant!!

Ha de gott!

Ramona Fransson sa...

Hej Catrin,

Ja, inslagen tillsammans är mindre än en minut men jag skrattade länge länge efteråt.

Ha de gott du med!

Mikael Karlsson sa...

Ha ha ha ha... damn.. vad hon traggade... riktigt på hugget för att debattera... Har inte skrattat så mycket på länge...

Ramona Fransson sa...

Hej Mikael,

visst är dom helt underbart kul!