Senaste teve-intervjun 2015

tisdag 27 april 2010

Vad kan Katrin Zytomierska tänka sig att inte göra i direktsändning?


Bilden till vänster är från en blogg med titeln "Stolt ung mamma" jättefina bilder...

Nu vräker sig Katrin Z i Förkvälls soffa och fnittrar förtjust vid tanken på att kanske sända sin förlossning direkt i TV! Är det SVT? TV4? Blir det en kanal som vill betala för spektaklet? Vill någon verkligen betala för att se Katrin Z och Bingos barn födas?

Katrin Z är för den som inte visste det Axel Schulmans före detta fru. Detta är paret som blev kända för att kräkas upp så mycket elakheter och spydigheter som någon idag levande människa någonsin hört på så kort tid som de gjorde det. (Man kan faktiskt bli känd i Sverige, bli ombedd att skriva böcker, vara med i SVT och SR bara genom att vara en genomjävlig mobbare! Det är faktiskt helt sant.)  

Peter Jihde som tog hand om de som slagits ut ur Idol fick den otacksamma uppgiften att ha Katrin Z vid sin sida.

I TV4 plus skulle paret intervjua de ledsna och förkrossade före detta Idol-deltagarna. Hur klarade Katrin detta? Till den milda grad så bra att Peter Jihde var på väg att säga upp sig från TV4. Katrin skickades på någon slags charmkurs, vem den stackaren nu var som fick ta hand om detta eländiga fruntimmer och sedan stramade Katrin upp sig något.

Ett drygt år efter att Katrin och Alex Schulman varit världens lyckligaste par, (champagnen varade inte länge) kutade de åt varsitt håll. De stod väl inte ut med varandras elakheter kan tänkas! Katrin ramlade in i Bingos armar och Axel Schulman hittade en ny kvinna att ta i sina armar.

För inte så längesedan blev Alex pappa och nu vräker han ur sig "förnumstiga råd" på sin pappablogg. Katrin är fortfarande gravid, men det kan väl hända när som helst och då är det kanske dags för kameror att ta plats in i det mest privata vi har. När man ser de första fem fingrarna på bebisen är det väl dags att ropa: Bingo!

Vad kan Katrin Zytomierska tänka sig att inte göra i direktsändning?

Ramona


Här kan du köpa Glenn Forrestgates bok När mardrömmen blev sann. Eller också gå in på bokhandel nära dig. Här kan du köpa/låna boken som e-bok.
Adlibris
Bokia
Bokus
CDON


Vill du lägga in en bevakning på min senaste deckare Mord under Tjörn Runt kan du göra det på

6 kommentarer:

Blondies blogg sa...

Hallå min flitiga bloggerska!
Jag brukar titta på Förkväll, men när jag såg Katrin Z i rutan gick jag och lade mig i stället. Tycker att den här människan är så fasansfull att jag inte klarar av att se henne. Och jag begriper inte vad hon tillskriver sig för värde som tror att någon skulle vilja följa hennes barns födelse i direktsändning. Det skulle väl i så fall vara för att se henne plågas, förhoppningsvis lika mycket som hon plågat andra med falska och elaka påhopp.
Men helst hoppas jag att teve-kanalerna och all annan media bojkottar den här fruktansvärda människan!
Kram!
Birgitta

Ramona Fransson sa...

Hej Birgitta,

I Sverige upprörs ett helt folk när det gäller mobbing, men så trippar Alex Schulman och Katrin in i mediasfären och hyllas som gudar.

Jag undrar varför det är okej med mobbing i vissa fall men inte i andra.

Sjukt!

Stackars det oskyldiga barnet som föds till världen av Sveriges värsta mobbare!

Anonym sa...

Varför tycker du att det är ok att skriva illa om henne? Du skräder inte direkt orden... Är det hennes fel och brister som ger dig rätt att bete dig lika illa?

Blondie: Du om någon bör veta att ingen människa är alltigenom "fruktansvärd". Jag förstår att du faller i Ramonas mobbardrev, men det är lite fånigt faktiskt. Det är inga stora människor som skriver ner andra...

Blondies blogg sa...

God morgon "Anonym".
Jag har aldrig utgett mig för att vara "stor" på något sätt. Men jag kan hålla med Dig om att ingen människa är helt igenom fruktansvärd. Har dock för länge sedan insett att "alla kan inte tycka om alla". Men det innebär inte att jag ställer upp på mobbing, i vilken form det än må vara. Och människor som har detta som "sitt varumärke" tycker jag enbart är värda förakt.
Jag vet inte varför jag får för mig att Du är den person som kallade sig "Lena" och som ägnade sig åt att skriva hetsiga och elaka kommentarer på min blogg. Hoppas att jag har fel, för det var sannerligen mobbing - om än i mer utstuderad form. Men Du skulle väl inte kunna ägna Dig åt sådana simpla påhopp?
Hoppas att Du får en bra dag - det är alla värda att få, även Du och Katrin Z.
Birgitta

Ramona Fransson sa...

Hej anonym,

Fel och brister säger du! Det är något som alla har och det är ursäktande eftersom vi är människor. Men utstuderad elakhet och att gilla när andra blir tillplattade, är inte att ha fel och brister, det är att vara en jävla mobbare, inget annat!

Anonym sa...

Blondie: Du gör ett märkligt retoriskt grepp när du vänder det tillbaka så att det blir "mitt fel". Jag har aldrig skrivit under nick: Lena och jag har heller aldrig skrivit elakt om folk. Jag är av åsikten att det är fel att mobba mobbare också, eftersom en mobbare ALLTID är en mobbare. Så det du och Ramona gör mot Katrin nu, är vad ni säger att Katrin gjort mot andra. Ville bara påpeka det jag såg, kilar iväg nu.