Senaste teve-intervjun 2015

fredag 25 juni 2010

En kortfilm om vårt midsommarfirande i usel regi, min då alltså!



Jag kan inte lära mig den förbaskade kameran och då blir bilden inte bättre än så här. Kan ingen uppfinna en enkel kamera?

Glad fortsättning på midsommaren!
Ramona

Här kan du shoppa böcker i webshopen anomaR förlag, direktleverans! Betala direkt! Enkelt och säkert!

Nu kan du köpa Glenn Forrestgates självbiografi "När mardrömmen blev sann" till sommarrabatteras pris. Enbart 99:- i Webshopen!                          Här kan du köpa/låna boken som e-bok.

Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

Här kan du låna/köpa beställa mina böcker som e-böcker. Elib

Här kan du köpa mina redan utgivna titlar på nätet.
Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

2 kommentarer:

Blondies blogg sa...

Hej mitt hjärta!
Jag blev så glad över kortfilmen om Ert midsommarfirande. Det hade gärna kunnat vara längre.
Men det viktigaste var känslan av gemenskap och kärlek som den förmedlade.
Hoppas att resten av kvällen blir lika mysig!
Kärlek till Er alla!
Birgitta

Ramona Fransson sa...

Hej Birgitta,

Tack! Det gläder mig att vi lyckas överföra den glädje och värme vi känner även om inte sommarvärmen gjort entré.

Resten av kvällen blev mysig, vi glodde på Straff & Brott på Nature/Crime. Som vanligt en engelsk kriminalare, vilka är de absolut bästa!
Kärlek till dig från oss alla!
Ramona