Senaste teve-intervjun 2015

söndag 21 november 2010

God morgon det är söndag. Vad gör man på en söndag om man inte jobbar?

Ja, det är grått utanför, snön ligger i pluppar längs gräsmattor och väg. Det första jag fick se i morse var två rådjur som kom ur skogen, promenerade över vägen och genade grannens tomt. Det är läckert!

Men vad gör man på söndagar förutom att stirra efter råddjur? Jag brukar skriva en stund och ha på TV4:s Nyhetsmorgon i bakgrunden.

Det som är annorlunda hos oss på söndagar är frukosten. På söndagar har vi ugnsbakat bröd, kokta ägg och några fler sorters pålägg, det är mysigt. Jag önskar er alla en mysig skön slapp söndag!

Ramona

Nedan hittar du mina ljudböcker. Inte klokt hur många det är som säljer ljudböcker och då har jag bara med en bråkdel av alla näthandlare av ljudböcker. Hade jag ingen aning om!

Naturligtvis kan du också låna dem via biblioteket!

Adlibris
Bokus
Bokia
Muntligt 
Load2hear.
Mobook

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min söndag så här långt:
Fixat pannkakor till frukost, skrivit ett inlägg om den svenska byråkratin som sätter käppar i hjulet för en införlivning av Barnkonventionen i Svensk Lag och spelat några arkadspel på nätet.

Grått och trist ute med snö slask.

Är det inte skönt med en dag då man kan traska omkring i pyjamas till en framåt kl 13.00 ! ? !

Ramona Fransson sa...

Hej Maukonen,

Visst är det skönt!