Senaste teve-intervjun 2015

söndag 16 januari 2011

I sorg behöver man (jag) skratta!

I kväll kommer andra omgången av Solsidan, en görrolig serie med Felix Herngren, Rheborg, Mia Skäringer, och Josephine Bornebusch, som är på bilden till vänster.

Även Henrik Dorsin gör upptåg.

Jag är så glad att det finns något roligt på TV för det behöver jag i min sorg och jag är säker på att det är många fler i liknande situationer och det man behöver för att koppla bort sorgen är skratt!

Därför ser jag fram emot Solsidan och jag tycker att Jospehine Bornebusch är en mycket duktig komiker.

Ramona

Dyrbar kärlek, Iskall hämnd, Mord i Skärhamn, Lyckohjulet  och också Mord under Tjörn Runt, finns nu som ljudböcker och i samtliga är jag uppläsare.

Alla böckerna finns också som e-böcker för dig med läsplatta eller Ipod, dator m.m.

Naturligtvis kan du också låna dem via biblioteket!

Adlibris
Bokus
Bokia
Muntligt 
Load2hear.
Mobook

3 kommentarer:

annen sa...

Henrik Dorsin heter han :) Solsidan är riktigt kul!

Ramona Fransson sa...

Hej annen!

Tack för rättelsen, är fixat!

Visst är den kul!

Birgitta Backlund sa...

Ja, visst är det skönt att få skratta ibland. Tycker att Solsidan är en synnerligen rolig serie. Fick mig också gott skratt då jag läste om Din glädje över några snöfria plättar på tomten. Härligt att ha förmågan att bli lycklig över så lite. Hur ska Du då inte reagera när gräset blivit grönt? Visst ska det bli underbart när vi får vår igen! Håll glädjen vid liv tills dess! Ditt humör får Dig att orka med det som är svårt!
Kramar!
Birgitta