Senaste teve-intervjun 2015

torsdag 13 januari 2011

Sagolandskap inbäddat i snö? Ja, det är vackert, men jag är skittrött på snö nu!

Inte vårt hus, men en granne, som tillhör Eriks Äng.

En av de trevligare!











 Här letar Lina som vanligt efter godis, som jag har gömt i snön. Bra för hennes små grå att få jobba lite.












 Snö, snö så lång ögat når.












När vi inte får snö nästa år, (hoppas jag) ska jag ta fram dessa bilder, titta på dem och minnas, att det var vackert, men också hur jobbigt det var.









Det här är allas badstrand, som vi knappast nyttjar, men jag ser fram emot att gräsmattorna blir gröna!













Det här är en av våra grannars hus, som är till salu. Är någon intresserad kan man gå in på den här länken och läsa mer!

Den gulliga damen som bor här och ska flytta heter Ulla-Britt och hon orkar inte längre med sin stora vackra trädgård.

Så är det bara, en dag är man gammal och alldeles för trött.

Ramona


Dyrbar kärlek, Iskall hämnd, Mord i Skärhamn, Lyckohjulet  och också Mord under Tjörn Runt, finns nu som ljudböcker och i samtliga är jag uppläsare.

Alla böckerna finns också som e-böcker för dig med läsplatta eller Ipod, dator m.m.

Naturligtvis kan du också låna dem via biblioteket!

Adlibris
Bokus
Bokia
Muntligt 
Load2hear.
Mobook

Inga kommentarer: