Senaste teve-intervjun 2015

måndag 21 mars 2011

Facebookssidan med Helena Bergström är en bluff! Du som gör detta: Sök hjälp!

Bilden av Helena Bergström är tagen från den här sidan.

Jag är ett fan av Helena Bergström och också av hennes och maken Colin Nutleys filmer, därför tyckte jag att det var kul att Helena var med på Facebook, och svarade på sina inlägg.

Och eftersom jag har en del kontakt med personer kring familjen Nutley fick jag till min bestörtning veta att sidan på Facebook inte är Helenas. Någon utger sig för att vara Helena!

Sidan är anmäld, och även jag har blockerat och anmält, så man får hoppas att den snart är borta från Facebook.

Det vore ju tacknämligt om de ansvariga på Facebook ( det finns väl några sådana hoppas jag) tar bort den med omedelbar verkan. Det var ju inte direkt igår den anmäldes! Med tanke på alla miljoner kronor som trillar in från Facebooksverksamheten är det på sin plats att ta några tusenlappar och anställa folk som när de får in anmälningar gör något åt dem!

Ramona


"Grattis, du ska bli pappa" är ute nu!  Adlibris    Bokus

Dyrbar kärlek, Iskall hämnd, Mord i Skärhamn, Lyckohjulet  och också Mord under Tjörn Runt, finns nu som ljudböcker och i samtliga är jag uppläsare.

Alla böckerna finns också som e-böcker för dig med läsplatta eller Ipod, dator m.m.

Naturligtvis kan du också låna dem via biblioteket!

Adlibris
Bokus
Bokia
Muntligt 
Load2hear.
Mobook

Inga kommentarer: