Senaste teve-intervjun 2015

tisdag 22 mars 2011

Klev just förbi Hundraåringen och ligger på 5:e och 10:e plats i Sverige! Miljoners tack!


Hur känns det? Är inte det frågan alla idrottare får när de sprängt mållinjen? Hur jag känner det? Hysteriskt! Kunde inte fått en bättre födelsedagspresent. Visserligen är det i morgon som jag fyller år, jag tjuvstartar lite.

Information om Elib:          Elib är distributören till samtliga försäljare av Mp3 böcker i hela Sverige. De säljer också till andra länder. Mord i Skärhamn, som ligger på 5:e plats, är även såld till andra länder än Sverige, så också samtliga andra av mina deckare. På 10:e plats ligger min senaste Mord under Tjörn Runt.

Jag tackar och bugar mig ödmjukast, detta är lyriskt!

Ramona

  


"Grattis, du ska bli pappa" är ute nu!  Adlibris    Bokus

Dyrbar kärlek, Iskall hämnd, Mord i Skärhamn, Lyckohjulet  och också Mord under Tjörn Runt, finns nu som ljudböcker och i samtliga är jag uppläsare.

Alla böckerna finns också som e-böcker för dig med läsplatta eller Ipod, dator m.m.

Naturligtvis kan du också låna dem via biblioteket!

Adlibris
Bokus
Bokia
Muntligt 
Load2hear.
Mobook

2 kommentarer:

Birgitta sa...

Min Älskade Vän!
GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS!
Inte minst för att Du puttat undan hundraåringen från hans tron. Det är visserligen en fantastisk bok, men om jag får välja så föredrar jag Dina deckare.
Önskar Dig en underbar dag! Den finase födelsedagspresent man kan tänka sig har Du ju redan fått!

Ramona Fransson sa...

Hej Du härliga vännen min!

Tack, tusen tack! Du är så god och snäll!
Kramar
Ramona