Senaste teve-intervjun 2015

tisdag 1 mars 2011

Nu är det dags att beställa "Grattis, du ska bli pappa! " av Magnus Reithner, som släpps den 10 mars!


Det är dags för släppet av "Grattis, du ska bli pappa!", och man hade kunnat tro att anomaR Förlag beställt den nya serien på TV4 " En unge i minuten" som har premiär den 7 mars!

Boken " Grattis, du ska bli pappa" av Magnus Reithner, med underbara illustrationer av Ralf Söderlind.

Boken är en härlig berättelse och handbok, om hur det är att bli och vara pappa och föräldrar.

Jag vill gärna rekommendera boken för alla och envar, eftersom den är fyndigt skriven, har flyt och är fylld av humor, som vi alla behöver för att klara de tuffa påfrestningar vi människor utsätts för i livet, med eller utan barn.

Helt enkelt en utmärkt presentbok!

Ramona




"Grattis, du ska bli pappa" kan förbeställas! Adlibris    Bokus

Dyrbar kärlek, Iskall hämnd, Mord i Skärhamn, Lyckohjulet  och också Mord under Tjörn Runt, finns nu som ljudböcker och i samtliga är jag uppläsare.

Alla böckerna finns också som e-böcker för dig med läsplatta eller Ipod, dator m.m.

Naturligtvis kan du också låna dem via biblioteket!

Adlibris
Bokus
Bokia
Muntligt 
Load2hear.
Mobook

2 kommentarer:

Carina Persson sa...

Älskade Ramona! Jag vill börja med att säga att jag tänker på dig, mycket. Förstår hur svårt det är för dig nu. Du ska veta att jag finns här, närhelst du vill /behöver/orkar. Bara hör av dig. Jag menar det.

Tänkte också att du kanske ville veta att jag har skaffat mig en ny blogg och jag vill ge dig adressen till den och hoppas att du tittar in där någon dag och kanske lämnar en liten kommentar efter dig. Det skulle göra mig väldigt glad.

Adressen till den nya bloggen är:

www.carinasvra.blogspot.com

Jag har länkat till din blogg från min och hoppas att det inte gjorde något. Säg ifrån i såfall så tar jag bort länken igen.

Kramar i massor från Carina Persson i Kristianstad.

Ramona Fransson sa...

Hej Carina!

Tack så jättemycket, jag blev rörd av din omtanke. Självklart kommer jag förbi till din blogg, tittar in och lämnar en kommentar!

Kram