Senaste teve-intervjun 2015

söndag 6 mars 2011

Söndag, vilodagen. Tackar, tackar!

Bilden är fem år gammal, men jag är fortfarande lika trött, som fotot visar! I alla fall idag!

Har slitit med ÄS, och det är en bra bit kvar innan manuset är klart för tryck! Puh!

Nåväl, nu ska här inte göras så mycket mer idag. Jag ska göra som på bilden. Lägga mig i soffan och glo på burken. Numera delar jag och Lina på soffan, hon är som sagt mycket större.

Ha en slapp söndagskväll!
Ramona


"Grattis, du ska bli pappa" kan beställas! Adlibris    Bokus

Dyrbar kärlek, Iskall hämnd, Mord i Skärhamn, Lyckohjulet  och också Mord under Tjörn Runt, finns nu som ljudböcker och i samtliga är jag uppläsare.

Alla böckerna finns också som e-böcker för dig med läsplatta eller Ipod, dator m.m.

Naturligtvis kan du också låna dem via biblioteket!

Adlibris
Bokus
Bokia
Muntligt 
Load2hear.
Mobook

1 kommentar:

Catrin, Borlänge sa...

Hej Ramona!
Sådana där söndagar gillar jag.
Förstår att Lina tar mera plats nu, men vår Stina (tax/jack russel)får ff plats i knät och där ligger hon ofta. Hon är en riktigt knähund och det är så mysigt.

Ha nu en bra vecka!
Kram Catrin