Senaste teve-intervjun 2015

söndag 9 februari 2014

Bokii Ja, du ser rätt! Det är bok + två i:n och lägger man där till ett .se får man Bokii.se en ny e-bok och ljudbokssida

Fotograf Linda Lundqvist
På den här nya sidan www.bokii.se har jag fått äran att vara först ut med deras nyhet: Författare berättar

Och jag valde att berätta varför jag skriver verklighetsbaserade deckare, som du kan läsa här.

Detta var första gången i mitt snart 58:åriga liv som jag fått vara först! Känslan som de har som står på guldplats på pallen infann sig ...  nästan ... men skämt åsido, jag har inte presterat något unikt som ett världsmästerskap. Jag använder bokstäver och sätter samman dessa i ord till en berättelse. Det har många hundratusentals människor gjort före mig och även efter. Många har fått fantastiska utmärkelser för sina ordsammansättningar och dit hän har jag inte kommit ... än ...

I vilket fall som helst var den här händelsen jätterolig och något att plocka fram på ålderdomens dagar.

Ramona

   

Inga kommentarer: