Senaste teve-intervjun 2015

fredag 7 september 2018

God morgon! Det är Sissela-fredag och jag är avstängd på Facebook!

God morgon!
Det är fredag den 7 september och det är Sissela-fredag!

I normala fall lägger jag ut detta på min Facebook men nu har hysteriska radikala muslimska kvinnor betett sig likt hyenor eftersom de är vana vid att de ska få allt de pekar på.

Dessa kvinnor och deras bröder och makar är världens mest lättkränkta.

De fattar fortfarande inte, trots att många av dem är födda här, att i ett västerländskt land har man rätt att att tycka att kvinnor eller män uppför sig likt hyenor, om de nu gör det.

Dessutom har jag rätt att avsky en religion eller två eller alla. Och jag avskyr religioner i allmänhet och Islam i synnerhet. Men detta tål inte de radikala muslimerna eller islamisterna att höra.

När det gäller Facebook är de livrädda för att stöta sig med radikala muslimer, och det är inte bara Facebook förresten utan även en mängd olika partier. Socialdemokraterna, Miljöpartiet, Vänsterpartiet kommunisterna, Centerpartiet och Liberalerna är de som är nerlusade med olika radikala muslimer som kommer att komma in i riksdagen.

Nåja, jag är avstängd i 30 dagar, även om jag överklagat och berättade att drygt 200 000 har sett dessa kvinnor på film skrika och bära sig vanvettigt åt när en duktig kvinna, med rötter i Kurdistan, påpekade för hyenorna att de måste uppfostra sina barn, och detta ville de inte lyssna utan var oförskämda å det grövsta mot kvinnan.

Problemet på riktigt är att den kvinnan inte var radikal muslim, och är det något dessa människor ser ner på är det västerländska värderingar.

Filmen som journalisten Joakim Lamotte spelade in live från Sätra ligger på nätet och den lär hyenorna inte få bort. Så titta på den och förfasa dig över hur dessa radikala muslimska kvinnorna beter sig!


Ha en trevlig helg!

Önskar

Ramona




 


2 kommentarer:

Monica Antonsson sa...

Jag håller med dig Ramona!
Islamiseringen måste stoppas!

Verutschkow sa...

Deltog på invigningen av Mall of Scandinavia härom veckan (egentligen
bara ett namnbyte till Westfield M o S). Sålde sina böcker inne i
centret, klädd som hon brukar vara, och en och annan tog selfies med
henne ...