Senaste teve-intervjun 2015

torsdag 7 maj 2009

Recension av Lyckohjulet. Ja, vad ska man säga?


Recension av Lyckohjulet. Den här gången av Margareta Andersson journalist på StenungsPosten och Lysekilsposten. Ja, vad ska man säga? Naturligtvis är jag jublande glad.


I jämförelse med Bo Lundins recension från Sydsvenskans deckarspalt skulle man inte kunna tro att det är samma bok som recenserats, men det är faktiskt det.
Det är ju hejdlöst intressant hur olika bokstäver kan formatera sig i andras ögon.
Har det något att göra med kvinnligt och manligt perspektiv?


Klicka på bilden och du kan läsa den i större format!

Är du intresserad av mina deckare eller min självbiografi Älskling, vi blir... som handlar om kampen att få barn, finns de nu i pocket från 39:-. Min senaste deckare Lyckohjulet är inbunden. Besök din närmaste bokhandlare eller näthandlare:
Ha de så gott det går i dessa tider...
Ramona

4 kommentarer:

Monica Antonsson sa...

Man säger: Grattis Ramona!
Kram
Monica

Ramona Fransson sa...

Hej Monica

Ja, det är som att sväva på moln när jag fick den här recensionen.

Tack.

Kram
Ramona

Helena Palena sa...

Jättekul! Den manlige Bo är nog avundsjuk kanske. Man kan aldrig så noga veta. Man måste tro på sig själv. Men man måste också få lite positiv feedback. Då blir det roligare. Du ser snäll ut. Det är jag med. Det ska man vara.

Ramona Fransson sa...

Hej Helena,

Ja, snäll ska man vara, det vinner alla på.

Men inte alla har förmågan att ge snällhet, för en del är det enklare att spy galla och bli kändisar som galne Alex Schulman, för att sedan låtsas vara gulliga.