Senaste teve-intervjun 2015

söndag 9 augusti 2009

Nu har jag städat klart! Och hur kul är det på en skala?

Nu har jag städat klart! Och hur kul är det på en skala från 1-10?

Att släpa dammsugaren mellan rummen, brum, brum. Vispa runt med dammtrasan under videon, skivspelaren ( ja vi har en sådan). Ut med mattor, undan med skorna, ut med hunden!

Fram med skurhinken, pressa ur vattnet, skvätt, skvätt. Schlabba, schlabba...

Ahh, sedan infinner sig välbehaget. Det doftar rent. Aj f-an vad ont jag har överallt! Nåväl, nu behöver jag inte städa på ett bra tag. Däremot fäller hunden och som hon fäller...

Så brumbrum får tas fram var och varannan dag i siså där tre till fyra månader framåt. Men jag älskar vofsingen, tro inget annat.

Det var halva söndagen det! Jag har naturligtvis babblat in ett par kapitel på Iskall hämnd och är halvvägs. Idag blir det inget stå-vid-spisen här ska hämtas färdigmat från Thai restaurangen. Så det så!


Du kan tanka ner Dyrbar kärlek från The Pirate Bay, gratis och lagligt! Iskall hämnd är under arbete.


Vill du veta mer om i vilken form böckerna finns och vad de handlar om klicka på varje titel: Dyrbar kärlek, Iskall hämnd, Mord i Skärhamn, Lyckohjulet och självbiografin Älskling, vi blir...


Jag hoppas att ni alla får en sköööön söndag!
Ha de gött!
Ramona

Inga kommentarer: