Senaste teve-intervjun 2015

onsdag 23 juni 2010

Har hittat en ny favoritförfattarinna. Den meningen gillar jag!



Ibland blir jag extra glad och nu är det ett sådant tillfälle. Fick reda på att det finns en blogg som heter Maria Nova och där finns meningen: Har hittat en ny favoritförfattarinna och den nya favoriten är jag! Tackar allra ödmjukast för detta! Signaturen som har bloggen kallar sig MissDog.

I morgon ska jag först en sväng till Kungälvs sjukhus, återbesöket efter min operation, därefter till Göteborg och min tandläkare Jonas, sedan till Skärhamn för att signera. Förhoppningsvis ska jag hinna till Nordevik ICA till 16.00, men jag vet att trafiken till Tjörn i morgon eftermiddag inte är kul. Sniglar brukar promenera före i bilkön.

Ha de gott! Vi hörs i morgon.

Ramona

Här kan du shoppa böcker i webshopen anomaR förlag, direktleverans! Betala direkt! Enkelt och säkert!

Nu kan du köpa Glenn Forrestgates självbiografi "När mardrömmen blev sann" till sommarrabatteras pris. Enbart 99:- i Webshopen!                          Här kan du köpa/låna boken som e-bok.

Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

Här kan du låna/köpa beställa mina böcker som e-böcker. Elib

Här kan du köpa mina redan utgivna titlar på nätet.
Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

2 kommentarer:

Blondies blogg sa...

God morgon mitt hjärta!
Jag trodde att jag övertygat Dig om att Du också är min favoritförfattarinna...?
Underbart att vara hemma igen och följa Dig på Din enormt läckra blogg. Men läckrast är Du!
Du verkar ha fullt upp - och Du ska veta att jag gläds åt Dina framgångar med boken. Den är verkligen kanonbra!
Sänder Dig massor av kärlek och önskar Dig och Dina kära en helt underbar Midsommar.
Birgitta

Ramona Fransson sa...

Hej Birgitta,

Du är för go! Skönt att få läsa dina härliga kommentarer igen. Jag har saknat dig och dem!

Kramar
Ramona