Senaste teve-intervjun 2015

lördag 17 juli 2010

Jag börjar känna mig tjatig, men här är ytterligare en recension av Mord under Tjörn Runt.

Den här gången från DAST Magazine, tidskriften för underhållningslitteratur som funnits sedan 1968.

Den recensionen var lite kul också...

Här kan läsa den om du orkar.

P.s Jag har hittills bara hälften så många recensioner som Keplers Paganinikontraket, men det känns ändå stort.D.s


I dag ska vi ha föreningsmöte, och vädret är allt annat än mötesvänligt, eftersom vi har det utomhus. Det får bli ett väldigt kort paraplymöte.

Om inte annat är det ett utmärkt läsväder här på västkusten. Nästan som begynnande höst.

Ha de gott!

Ramona

Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

Här kan du låna/köpa beställa förlagets böcker som e-böcker. Elib

Här kan du köpa mina redan utgivna titlar på nätet.
Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tjata på Ramona !
Tjata på !
;)

Ramona Fransson sa...

Hej maukonen,

Tack, så gärna med en sådan fin kommentar! ;)

Ramona Fransson sa...

Mats Brahm: Hej Ramona, jag tycker inte att Lennart Högmans recension ger din bok rättvisa. Varför skulle korrekturläsningen bli bättre på ett annat förlag? Jag som är ytterst petig med sådant har inte hittat något som skulle kunnat bli bättre. Det "stora" Bonnierägda Bokförlaget Forum släpper då igenom grova fel i flera av en av sina "berömda" deckarförfattarinnors böcker. Flakmopeder innan mopeden var uppfunnen och fel färg på polisens avspärrningsband och så vidare. Nej Ramona fortsätt i din egen stil på eget förlag det vinner du på. Mord under Tjörn Runt är inte i klass med övrig kriminallitteratur som ges ut idag utan ett snäpp bättre.



Med tillåtelse av Mats Brahm har jag kopierat och klistrat hans kommentar från Facebook till min blogg.

Stort tack Mats!

Ramona

Blondies blogg sa...

Jag håller fullkomligt med Mats Brahm. Och liksom han tycker jag inte att DATS recension gör Dig och Mord under Tjörn Runt full rättvisa.
Och när det gäller tjat av det slaget Du förser oss med Ramona, vill jag bara säga: "Tjata mer"!
Vi är många som delar Din glädje!
Kram!
Birgitta

Ramona Fransson sa...

Hej Birgitta,

Jag kan inte annat än att bli både glad, mallig och stolt över så härliga kommentarer.

Tusen tack!

Kram