Senaste teve-intervjun 2015

fredag 20 augusti 2010

Forbina 40 heter lyxåket en annan ska glida runt i under Tjörn Runt. Wow!

Jag kliver ombord i Kyrkesund 09.45. Platsen för brottet i Mord under Tjörn Runt.



Här är lyxåket jag är inbjuden av Harald Treutiger att glida runt i under Tjörn Runt. I aktern är den båten jag åker i täckt.










Här ligger hon i Stenungsund båten den vackra!














Detta är sofforna vi ska sitta i och de ser inbjudande ut!











 Här är Forbinas kök, som jag inte tänker laga mat i, men man kanske blir bjuden på nåt?



Som jag ska njuta, och vågorna kommer att gå höga om meterologerna har rätt. Men vad gör väl det i en sådan stabil pärla? Intet!



Följ direktsändningen av Tjörn Runt i datorn här.



Har du tillgång till datorn kan du lyssna på direktsändningen via Radio Bohuslän. Eller ratta in radion på följande frekvenser:



Alla våra stationer sänder lokalt!




Radio Bohuslän Stenungsund 100,5



Radio Bohuslän Lysekil 107,5



Radio Bohuslän Uddevalla 106,2



Ramona



" Mord under Tjörn Runt" finns även ute nu som e-bok för att låna eller köpa!




Här kan du shoppa böcker i webshopen anomaR förlag, direktleverans! Betala direkt! Enkelt och säkert!


Nu kan du köpa Glenn Forrestgates självbiografi "När mardrömmen blev sann" till sommarrabatteras pris. Enbart 99:- i Webshopen! Här kan du köpa/låna boken som e-bok.

Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

Här kan du låna/köpa beställa mina böcker som e-böcker. Elib
Här kan du köpa mina redan utgivna titlar på nätet.
Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

3 kommentarer:

Mia sa...

Jag är inte ett dugg avundsjuk ... ;-/

Hoppas du får en underbar tur!
Kram

Ramona Fransson sa...

Hej Mia,

va kul! Så sa Thommy också...

Tack!
Kram

Blondies blogg sa...

WOW, vilken grej! Visst blir jag avundsjuk, men mest glad för Din skull! Jag ser verkligen fram mot att få läsa mer om denna fantastiska upplevelse. Och vilken PR för Din bok!!!
Grattis, grattis, grattis!
Du kommer att bli det läckraste kuttersmycket på sjön!
Kram!
Biba