Senaste teve-intervjun 2015

söndag 24 oktober 2010

Nedladdningsbara Mp3? Japp! Nu är de fyra första inlästa av mig ute!


Gillar du att lyssna på böcker i stället för att läsa dem? Om du gör det och dessutom gillar deckare kan du nu ladda ner mina fyra första deckare.

Jag är inläsare av mina egna böcker. Därmed är dialekten göteborgska även om den inte är lik Sonya Hedenbratts. (Det beror på att jag är född i Borås och bodde där till jag var tolv år)

Här är ett ställe som heter Muntligt.se där du kan ladda ner.
Det kommer säkert flera ställen, men de är i alla fall först!


Om du vill läsa vad böckerna handlar om kan du klicka på höger sida, om du scrollar ner. Där finns länkar.


Ha en riktigt skön söndag!
Ramona




4 kommentarer:

Blondies blogg sa...

Jag är faktiskt avundsjuk på alla som har upplevelsen kvar att lyssna på Dina deckare! Jag har redan haft förmånen att ha fått gjort det, men jag måste nog göra det om igen. Dina böcker och Din röst kan man aldrig få nog av att höra.
Stort Grattis! Nu trillar framgångar in i rask takt. Och det är Du värd!
Kramis!

Ramona Fransson sa...

Hej Birgitta,

Thommy håller inte med dig:)))

Men jag hoppas att andra kommer att hålla med dig!

Kramar tillbaka

Anonym sa...

det är irriterande att ljudet inte "kommer igång" efter avbrott, flera meningar saknas varenda gång. Jag blir galen!

Ramona Fransson sa...

Hej Anomym!

Det låter inte bra alls! Får jag rekommendera att du vänder dig till där du köpte/lånade boken och be om att få en nytt exemplar.

Naturligtvis ska inte ljudet försvinna! Det måste ha blivit ett hack i ditt exemplar.