Senaste teve-intervjun 2015

söndag 28 november 2010

Bokia Avenyn i morgon måndagen den 29 klockan 19.30. Superkul!

Har du vägarna förbi i morgon, fortsätt gå... skojar bara... jag vet inte men tror att det är förbokade biljetter, eftersom vi är två inbjudna författare, moderator och tilltugg med alkhohofria alternativ.

Det brukar innebära ett begränsat antal platser. Fast det kanske redan är fullbokat, vad vet jag? Men ta chansen att fråga om du vill!

Just nu virvlar snön runt kring husen, och snart ska jag ta min efterlängtade promenad med Lina och klädd i päls är detta rena rama barnleken.


Ha nu en riktigt härlig första advent!

Ramona



Nedan hittar du mina ljudböcker. Inte klokt hur många det är som säljer ljudböcker och då har jag bara med en bråkdel av alla näthandlare av ljudböcker. Hade jag ingen aning om!

Böckerna finns också att ladda ner som e-böcker för dig med läsplatta eller Ipod, dator m.m.

Naturligtvis kan du också låna dem via biblioteket!

Adlibris
Bokus
Bokia
Muntligt 
Load2hear.
Mobook

Inga kommentarer: