Senaste teve-intervjun 2015

söndag 2 januari 2011

Brutna löften! Hur många har redan brutit sina nyårslöften måntro?

Nyårsnatten är tillfället då allt ska bli nytt och fräscht. Livet ska börjas om på och på startlinjen står alla förväntansfulla.

Nu ska det gympas, stretschas, ätas rätt och levas ekologiskt. Ingen mer sprit, sista ciggen ska fimpas och allt ska bli så bra som det står att läsa om i böcker.

Hugade går de till gymen och skriver på årsförbindelser, till apoteket eller annan affär och köper dyra nikotinpreparat. Kylskåpet har rensats i bästa Anna Skipper stil. Fram med groddarna och de nyttiga bokstävernas grönsaker.

Första dagen kanske går bra, men sedan vips innan man vet ordet av ligger man i soffan med chipspåsen och bredvid står en skummande öl. Eller?

God fortsättning!

Ramona


Dyrbar kärlek, Iskall hämnd, Mord i Skärhamn, Lyckohjulet  och också Mord under Tjörn Runt, finns nu som ljudböcker och i samtliga är jag uppläsare.

Alla böckerna finns också som e-böcker för dig med läsplatta eller Ipod, dator m.m.

Naturligtvis kan du också låna dem via biblioteket!

Adlibris
Bokus
Bokia
Muntligt 
Load2hear.
Mobook

1 kommentar:

Birgitta Backlund sa...

God morgon!
Jag ger inga nyårslöften, väl medveten om min dåliga karaktär. Men jag har ambitionen att göra allt som står i min makt för att 2011 ska bli ett kanonår!
Hoppas att det ska bli det även för Dig!
God fortsättning!
Birgitta