Senaste teve-intervjun 2015

torsdag 17 mars 2011

Som vi har letat... och Thommy hittade filmen. Jag blev sååå glad!



Året är 2009 och mammas syster Gisela är på besök för första gången tillsammans med sin make Peter. Mamma fyllde 76, vilket hon gjorde den 19 augusti och vädret var helt okej.

Jag har letat efter filmen i min gamla dator, och där fanns den inte. Thommys dator genomgick en uppgradering för några år sedan och jag har letat i den också, men lyckades inte lokalisera filmen. Idag hittade Thommy den! Nu har jag lagt ut den på youtube. Det betyder att så länge det finns ett internet och youtube, kommer lilla älskade mamsen att kunna ses av släkt och vänner runt om i världen. Det värmer ända ini hjärteroten. Det är så underbart att se mamma när hon mådde bra, och ännu inte drabbats av cancern, som tog hennes liv.

Livet är fyllt av minnen och "Räkna de lyckliga stunderna blott, sjungen av Britt Leonard i den svenska filmen med samma namn från 1944" är precis vad livet handlar om, i alla för oss.

Ramona




"Grattis, du ska bli pappa" är ute nu! ! Adlibris    Bokus

Dyrbar kärlek, Iskall hämnd, Mord i Skärhamn, Lyckohjulet  och också Mord under Tjörn Runt, finns nu som ljudböcker och i samtliga är jag uppläsare.

Alla böckerna finns också som e-böcker för dig med läsplatta eller Ipod, dator m.m.

Naturligtvis kan du också låna dem via biblioteket!

Adlibris
Bokus
Bokia
Muntligt 
Load2hear.
Mobook

1 kommentar:

Birgitta sa...

Härligt att se Din älskade mamma! Vad vacker hon var - och det märks vem Du har ärvt Din skönhet av.
Kramar!