Senaste teve-intervjun 2015

torsdag 1 april 2010

Nu ber Fastighetssverige Anna Maria Fuxén, dotter till Axelius, om ursäkt!

Om du inte läst mitt tidigare inlägg om mångmiljonären Akelius bråk med sin dotter har du det här!
Anna-Maria Fuxén, dotter till Akelius, fick bilden av att vara en bortskämd rikemansdotter!

Jag bidrog kanske också till detta och då ber jag om ursäkt för det. Anna-Maria var sjysst nog att mejla mig om att familjen Fuxén nu har fått en ursäkt för att familjen dragits ner på en nivå som inte är vare sig sjysst eller sanningsenlig. Om detta kan du läsa här!

Nu vore det ju tacknämligt om media tar upp ursäkten i samma stora rubriker. Eller?

Hunden på bilden skall symbolisera: Nu mår jag finfint!

Ramona

Här kan du låna/köpa beställa mina böcker som e-böcker. Elib

Här finns mina titlar på nätet.

Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

1 kommentar:

fru luna sa...

Har precis haft den otrevliga upplevelsen att ha fru Fuxén som lärare på min utbildning. Tyvärr måste jag säga att allt är sant. Hon ger intryck av att vara bortskämd, girig och småaktig. Som tur är har hon fått sparken nu.