Senaste teve-intervjun 2015

onsdag 19 maj 2010

Friskispressen är tidningen för dig som älskar Friskis & Svettis


Det är friskt att äta vattenmelon och lika friskt att träna på Friskis & Svettis.

För många, många år sedan, när jag bodde i närheten av Slottsskogen brukade jag alltid vara med på Friskis & Svettis träningspass. Häftig musik och grymt sköna gympapass!

I morgon kommer det ut ett nytt nummer av Friskispressen och då är träningsinstruktör Glenn Forrestgate med. Han är intervjuad i samband med sin självbiografiska debut " När mardrömmen blev sann"

Hälsa och sunt leverne i samma paket. Superbra!

Ramona

P.s Glöm inte tävlingen, där du kan vinna min senaste deckare "Mord under Tjörn Runt" tävlingen finns på min Facebook Fan-clubs sida! D.s

Joina min fanclub på Facebook och vinn böcker!


Här kan du shoppa böcker i webshopen anomaR förlag, direktleverans!

Här kan du köpa Glenn Forrestgates självbiografi "När mardrömmen blev sann". Eller också gå in på bokhandel nära dig. Här kan du köpa/låna boken som e-bok.
Adlibris
Bokia
Bokus
CDON
Vill du lägga in en bevakning på min senaste deckare Mord under Tjörn Runt kan du göra det på

3 kommentarer:

Blondies blogg sa...

Hoppas att man kan läsa Friskispressen på nätet. Om inte, är jag övertygad om att Du kommer att ha ett referat av intervjun med Glenn här på Dig blogg. Det ser jag verkligen fram mot!
Godnattkramar! Du är i mina tankar!
Birgitta

Ramona Fransson sa...

Hej Birgitta

Japp, man kan läsa Friskispressen går att läsa på nätet, men jag är öbertygad om att Glenn kommer att lägga ut intervjun i sin helhet på sin blogg som jag naturligtvis kommer att länka till!

Nattikramar
Ramona
TRa

Ramona Fransson sa...

Det var väldigt vad bokstäverna hoppade omkring idag.

Ursäkta!

Kramar
Ramona