Senaste teve-intervjun 2015

onsdag 5 maj 2010

I dag fick jag skönhetsvård, det var underbart!


Ja, ja jag vet, skönhetsvård, det gör mig inte vackrare, men inte heller fulare. Det gör om inte annat gott i själen.

Att ligga i en och en halv timma i en bädd, bli ompysslad, få lyssna på härlig musik, inte hårdrock eller pop, utan fiolmusik med tillhörande piano i klassiska toner som sveper över mig är helt enkelt underbart.

Det var ett bra tag sedan jag gjorde det här. Närmare bestämt förra året i höstas och nu var det hög tid. Pia Kristensen som har Le´Corps salong i Stora Höga är en mycket trevlig ung kvinna med familj. En av alla dessa småföretagare i Sverige som kämpar med sitt företag. I Pias företag kan ingen ersätta henne om hon blir sjuk.

Det Pia bedriver är inte en fabrik, där kunderna åker fram på ett löpande band. Pia tar hand om varje kund på ett unikt och betryggande sätt. För henne är jag inte bara någon som hoppar in och ut, utan en kund som Pia småpratar med och det är viktigt för mig.

Därför är jag mycket glad över att Pia har lyckats så bra med sin salong och att jag har en duktig hudterapeut som jag kan återkomma till år efter år...

Ramona

Här kan du shoppa böcker i webshopen anomaR förlag, direktleverans!

Här kan du köpa Glenn Forrestgates självbiografi "När mardrömmen blev sann". Eller också gå in på bokhandel nära dig. Här kan du köpa/låna boken som e-bok.
Adlibris
Bokia
Bokus
CDON
Vill du lägga in en bevakning på min senaste deckare Mord under Tjörn Runt kan du göra det på

Inga kommentarer: