Senaste teve-intervjun 2015

tisdag 27 juli 2010

Jag har tappat minnet! Ber så mycket om ursäkt...

Det känns som om jag svimmat och tappat huvudet i en sko.

Dels har jag glömt av att gratulera en av mina äldsta och bästa väninnors make som fyllde 60 år i mitten av juli. Stort grattis i efterskott Ulf och jag hoppas att vi alla ses snart!

Dels glömde jag bort att skicka en bok till Lotta, en jättefin tjej som stöttat och hejat på mig.

Jag vet inte vad jag mer glömt, för det har jag glömt!

Jag ber om ursäkt och förklaringar till varför mitt minne plötsligt har blivit fullt är så lång och svår att förklara, men har du följt min blogg sedan förra året kanske du hänger med. Dessvärre vet jag inte var jag skulle kunna köpa mer minne, men det skulle verkligen behövas.

Än en gång förlåt mig, och jag hoppas att om det är fler jag glömt hör av sig och påminner mig! Någonstans i hjärnkontoret kanske det plingar till vid påminnelse.

Ha de gott!

Här kan du shoppa böcker i webshopen anomaR förlag, direktleverans! Betala direkt! Enkelt och säkert!

Nu kan du köpa Glenn Forrestgates självbiografi "När mardrömmen blev sann" till sommarrabatteras pris. Enbart 99:- i Webshopen!                          Här kan du köpa/låna boken som e-bok.

Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

Här kan du låna/köpa beställa mina böcker som e-böcker. Elib

Här kan du köpa mina redan utgivna titlar på nätet.
Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

4 kommentarer:

Mia sa...

Typiskt fenomen när hjärnan tar semester, men det kan den behöva göra också ibland.

Hård motion, typ Sudoku och korsord, och fiskleverolja får igång den igen. :-D

PS. Hur gick det med saltet, sniglarna och dina blommor? DS.

Ramona Fransson sa...

Hej Mia,

Om det ändå vore så väl att hjärnan tagit semester. Den är snarare olovandes på rymmen!

Saltet försvann i regnet, men det gjorde INTE sniglarna och den stackars krakan som ska föreställa en dahlia ser bedrövlig ut. De små jävlarna är där och kalasar varje natt.

Nästa år ska lägga ut ett mördande medel kring förhöjningen kring blommorna och se till att de dör så fort de kommer i närheten av mina blommor!

Kramar
Ramona

Anonym sa...

Jag tycker det verkar som du har haft mycket att stå i. Då är det lätt hänt att det "kokar över" Ta det lugnt så kommer minnet. Det händer väl alla nån gång då och då!
Kram från Git

Ramona Fransson sa...

Hej Git,

Ja, mammas sjukdom som har pågått sedan förra året i september, och att hon miste sin make sedan 27 år i januari 2009 påverkade oss alla.

Nu har mamma bott hos oss sedan den 7 maj och vi börjar så smått vänja henne vid tanken att hon ska hem igen till sin nyrenoverade lägenhet, som vi sakta men säkert håller på att packa upp.