Senaste teve-intervjun 2015

fredag 17 september 2010

Att falla som en fura!

En del människor är trädkramare och blir hysteriska när träd fälls. Andra begriper inte att en eller flera tallar i närheten av huset kan bli ett nytt konstverk, som kommer rakt ner genom taket. Vi gillar träd i olika former men vill inte ha oväntat besök. 

Därför skrattar Thommy gott, inte bara för att trädfällaren lyckas springa undan, utan framför allt att för furan faller.



Ramona

Bara tre månader kvar till Lucia? Jaså, det har du inte tänkt på! Nä, jag fattar. Men just nu har förlaget ett kanonerbjudande.   Kolla här!

Nu är det dags att planera inför julen. Är inte det lite väl tidigt? Inte alls, nu har anomaR Förlag specialerbjudanden som du bara inte inte vill missa! Ta en titt i webshopen ! Betala direkt! Enkelt och säkert!

Nu kan du köpa Glenn Forrestgates självbiografi "När mardrömmen blev sann" till rabatteras pris. Enbart 99:- i Webshopen! Här kan du köpa/låna boken som e-bok.
Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

Här kan du låna/köpa beställa mina böcker som e-böcker. Elib

Här kan du köpa mina redan utgivna titlar på nätet.
Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

2 kommentarer:

Blondies blogg sa...

Jag skrattade också gott - inte minst för att tror mig ana vad som mer döljer sig bakom Thommys glädjeyttring. Må fler furor falla!
Kramar till Er båda!
Biba

Ramona Fransson sa...

Hej Biba,

hahaha, eller hur...