Senaste teve-intervjun 2015

lördag 2 oktober 2010

Någon bara måste ha den revyn på DVD:n hemma! Snälla! Jag har letat som en tokig!

Nu är jag helt matt! För några år sedan ringde jag runt bland en mängd personer för att få tag på revyn: Flott och Lagom.
Jag tror att jag till och med pratade med Calle Norén på telefon, som är skaparen, enbart för att få reda på att han inte visste var jag skulle kunna få tag på revyn.

Revyn Flott och Lagom fick mängder med priser. Skådespelare var bland annat: Birgitta Andersson, Ulf Brunnberg, Dan Ekborg med flera.

Nu har jag hittat ett litet klipp på Youtube och det är sketchen när de bryner lök. Underbar! Men jag vill så gärna ha hela revyn Flott och Lagom på DVD eller en kopia av den. Så finns det någon på nätet som har den eller känner någon som har den, skicka den till mig och jag skickar tillbaka en valfri signerad bok av mig!

Om du tittar på klippet och har samma humor som jag, kommer du begripa varför jag så gärna vill ha DVD:n
Revyn sändes på TV4 och jag spelade in den på VHS-band, men obegripligt nog lyckades jag spela över den vid något tillfälle.
Så snälla hjälp mig hitta ett ex!



Hälsar
Ramona


Hann du inte till mässan? Gör inget vi har kanonpriser i webbshopen också! anomaR Förlags specialerbjudanden som du bara inte inte vill missa!  Betala direkt! Enkelt och säkert!

Nu kan du köpa Glenn Forrestgates självbiografi "När mardrömmen blev sann" till rabatteras pris. Enbart 99:- i Webshopen! Här kan du köpa/låna boken som e-bok.
Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

Här kan du låna/köpa beställa mina böcker som e-böcker. Elib

Här kan du köpa mina redan utgivna titlar på nätet.
Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hej Ramona F!

Jag har sedan liten sett "Flott Och Lagom" på TV.
Vi har den på VHS och den är i bra skick, men ska försöka överföra den till Youtube om det går.

Du kan följa mig på youtube: THEMIKE0087

MVH
Mikael Åhman i Skövde

Unknown sa...

Hej Ramona F!

Jag har sedan liten sett "Flott Och Lagom" på TV.
Vi har den på VHS och den är i bra skick, men ska försöka överföra den till Youtube om det går.

Du kan följa mig på youtube: THEMIKE0087

MVH
Mikael Åhman i Skövde

Ramona Fransson sa...

Hej Mikael!

Åh, det här ska bli spännande! Tack! Jag prenumererar nu på dina inlägg på Youtube.
Så nu missar jag inget.

MVH
Ramona