Senaste teve-intervjun 2015

fredag 29 oktober 2010

Nu har jag påbörjat att läsa in Mord under Tjörn Runt.

Äntligen har jag fått möjlighet att påbörja inläsningen av Mord under Tjörn Runt. Det är jätteroligt att läsa in sina egna böcker.

Man kanske kan tro att det är enkelt, men det är jättejobbigt att sitta still och koncentrera sig även om det bara är i tjugo till trettio minuter.

Jag lever mig ju in mina storys och allt annat vore väl strange! Hahaha...

Så hav tålamod alla ni som skickar mejl och undrar när den kommer. Den kommer snart!

Varje bok är mellan 10-12 timmar totalt och det blir några sittningar på det.

Ha en skön helg!

Ramona



anomaR Förlags specialerbjudanden som du bara inte inte vill missa!  Betala direkt! Enkelt och säkert!

Nu kan du köpa Glenn Forrestgates självbiografi "När mardrömmen blev sann" till rabatteras pris. Enbart 99:- i Webshopen! Här kan du köpa/låna boken som e-bok.
Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

Här kan du låna/köpa beställa mina böcker som e-böcker. Elib

Här kan du köpa mina redan utgivna titlar på nätet.
Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

Inga kommentarer: