Senaste teve-intervjun 2015

torsdag 6 juni 2013

Alexandra Rapaport ska läsa in Ändhållplats Sverige!

Jag är så stolt och glad! Förlaget har lyckats med att kontraktera Alexandra Rapaport att läsa in min självbiografi "Ändhållplats Sverige".

Alexandra Rapaport är en av mina favoritskådespelare och listan med filmen som hon varit med i är lång.

Senast den kritikerrosade filmen "Jakten" med Mads Mikkelsen. 

Alexandra Rapaport tillhör den fasta ensemblen på Dramaten i Stockholm.

Boken väntas bli klar i mitten av september och då som Mp3 nedladdningsbar fil och som Mp3 CD-skiva.

Du milde vad glad jag är!
Ramona

3 kommentarer:

Leroy sa...

Det låter bra!

;-)

Leroy

Mikaela sa...

Härligt! Vad roligt med både Alexandra Rapaport och Reine Brynolfsson som inläsare till dina böcker! Fina namn med bra röster!

Hoppas du får en fin helg!
/Mikaela

Birgitta sa...

Underbart!
Alexandra och Reine är också två av mina favoriter. - Den främsta är Du!
Kramar!