Senaste teve-intervjun 2015

onsdag 25 mars 2009

Flygande start för både pocket och Lyckohjulet!

Ja, jag bugar och tackar för den flygande start som böckerna fick. Helt underbart roligt. Just nu ser jag fram emot att börja med signeringarna.

Det första signeringstillfället är på Stenungstorg den 4 april kloclan 12.00 på Bokia. Det pirrar i hela kroppen bara jag tänker på det.

Nästa tillfälle är på Skärtorsdagen klockan 12.00 i Femman Nordstan på Akademibokhandeln. Därefter ska jag till Lysekil på självaste Påskafton. Jag ska signera hos Hasse och hans son Jocke på Bokia, också där klockan 12.00. Om vädret tillåter kommer jag att klä mig i en gul sommarklänning. Vara lite av en seg påskhöna. Kycklingutseendet är nämligen passé!


Jag är mycket stolt över min man som varit med och hjälpt mig hela vägen, jag har honom att tacka för mycket, men mest av allt är jag glad över vår kärlek ,som vi har styrkt genom de 22 år som vi nu kamperat tillsammans.


Här är länkarna till samtliga (tror jag) näthandlare som visar upp böckerna så fiiint...

Adlibris Bokia.se Bokus CDON


Ta hand om er och ät inte för mycket våfflor. Ja, jag vet det är grymt gott!




P.s Snälla skriv på namninsamlingen för att Elisabeth Hermon ska få upprättelse i Expressen. Länken är på höger sida. D.s

Ramona

4 kommentarer:

Gunnar Deckare sa...

Hej
Va kul att det flyter på direkt! Nordstan i påskhelgen låter som ett bra ställe om man vill få många besökare.
i-)

Ramona Fransson sa...

Hej Bitte och Gunnar,

Ja det är jättekul! Som att vara vaken i härlig dröm...

Hoppas nu också att det blir varm och soligt väder för alla påskfirare.

Anonym sa...

Så roligt! Lycka till med allt! Snart kanske AB och Expressen skriver om dig oxå.

Ramona Fransson sa...

Tack Helena,

Ja, det är jätteroligt att det går så bra!

Men med tanke på att jag samlar in namn för Elisabeth Hermon ska få upprättelse och tänker skicka listan till Expressens chefredaktör Thomas Mattsson och andra uttalanden som jag skrivit om just gammelmedia, är jag nog inte precis deras favorit, om man ska uttrycka det milt. Hahahah