Senaste teve-intervjun 2015

torsdag 10 september 2009

VARNING! FALSK INFO OM SVININFLUENSAN!


Nu är det sådana där fega jävlar ute och luras igen. Hur lågt sjunker en del egentligen?

I Göteborg i stadsdelen Majorna fick en äldre kvinna besök av tre svin. Två kvinnor och en man som PÅSTOD att de kom för att informera om svininfluensan och vaccineringarna.

Det var tre SVIN som tömde den stackars äldre damens lägenhet på värdesaker!

Vad skulle jag vilja göra med dessa SVIN? Jo, låsa in dem och kasta bort nyckeln. FY FAN!

Så varna nu alla era äldre för att skunkarna har kommit på ett nytt giv i lurendrejeriets sörja!

Jag blir så ini helvete förbannad. GRRRRRRRRRR.


Nu har Mord i Skärhamn gått förbi Iskall hämnd och ligger på en 4:e plats på tio i topplistan som mest lånade e-bok på Sveriges bibliotek. Elib.se Tusen miljoners tack till alla som puttade in mig där.

Även Iskall hämnd är utlagd på TPB och allt tack vare en omtänksam och fantastiskt personlighet som heter Magnus Engblom som är ett geni. Tusen och åter tusen tack!


Här kan du ladda ner Första boken i serien om Greger Thulin. Den boken heter Dyrbar kärlek

Du som inte vill ladda ner via The Pirate Bay kan ladda ner HÄR istället.


Vill du veta mer om i vilken form böckerna finns och vad de handlar om klicka på varje titel eller också kan du gå upp på höger sida av bloggen och provläsa : Dyrbar kärlek, Iskall hämnd, Mord i Skärhamn, Lyckohjulet och självbiografin Älskling, vi blir...
Sköt om era nära och kära och er själva.
Ramona


4 kommentarer:

Helena Palena sa...

Jävla idioter som lurar gamlingar! För bedrövligt. Har läst igenom dina inlägg och herregud vad mycket du skriver. Jag gnölar på om flunsan. När jag var på Debatt träffade jag bl a redaktionschefen Manne Fridell och jag sa att jag tyckte att han hade så mysigt namn. Nästan som en deckarfigur. Och frågade om han kände till Ramona Fransson och hennes Greger Thulin. Han skrattade. Ha ne´!

Ramona Fransson sa...

Hej Helena Palena,

Roligt att du var med i Debatt! Ja, jag vet i vilka genitaler jag kan tänka mig att hänga SVINEN i!

Jaså han skrattade...hm...:))

Ha de gott du med!

Helena Palena sa...

Han skrattade inte illa ment. Log mer om du förstår vad jag menar. Allt gick så fort. Det var bara något jag nämnde i hastigheten. Jag fick i alla fall en känsla av att han visste vem du var.

Ramona Fransson sa...

Hej Helena Palena,

Jag trodde inte heller att det var elakt, utan mer som du skriver. Hade det varit elakt hade jag mördat honom i nästa bok.Hahaha.

Ha en skön helg!