Senaste teve-intervjun 2015

måndag 12 april 2010

Jag vill göra likadant mot djurplågarna som de gjorde mot kaninerna!

Se på den lilla kaninen. Den är försvarslös. Den kan inte mörda dig.

Den kan inte binda ihop dina fötter. Kaninen kan inte hälla bensin i ditt öra och långsamt föra eldslågan till ditt öra.

Vem gör en sådan grym handling? Jo, en grupp djupt störda killar. Killar som enligt FBI:s forskning med 99 procents säkerhet är blivande våldsamma mördare.

Fyra unga killar mellan 18 -22 år köpte två kaniner enbart för att mörda dem under skratt och stoj.

Den ena lilla kaninens bakben tejpades ihop och under tiden som de skrattade hällde de på små doser av bensin i örat och tände på. Den stackars lilla kaninen sprang iväg som en brinnande skrikande fackla och samtidigt skrattade dom nästan på sig av förtjusning.

När det inte brann tillräckligt hällde de på mer bensin på kaninen samtidigt som den sprattlade och skrek i dödsryckningar.

Den andra kaninen tog de till en hund. I ett litet källarutrymme hetsades den stackars hunden att döda kaninen.

Först vill jag säga att jag beundrar de poliserna som inte slet djurplågarna i stycken. Jag hade behövt handfängsel om jag hade förhört dem. Annars hade jag slagit ihjäl dem.

Jag vet inte varför, men om jag fick bestämma skulle jag ha gjort likadant med de fyra unga männen som de gjorde med kaninerna. Jag hade bundit ihop deras fötter och händer, därefter hade jag hällt bensin i deras öron och tänt på. Skillnaden mellan deras handlade och mitt är att jag hade inte skrattat under tiden som de brann, utan jag hade spelat upp filmen där de plågade ihjäl kaninerna.

Ramona
Den hämndlystna


Här kan du köpa Glenn Forrestgates bok När mardrömmen blev sann. Eller också gå in på bokhandel nära dig.
Adlibris
Bokia
Bokus
CDON


Vill du lägga in en bevakning på min senaste deckare Mord under Tjörn Runt kan du göra det på

2 kommentarer:

Blondies blogg sa...

Ramona, när jag hörde om det här så förstod jag genast att Du skulle ta upp det här i Din blogg.
Det är så avskyvärt att jag inte finner ord! Tack för att Du orkar!
Kramar!
Birgitta

Ramona Fransson sa...

Hej Birgitta

Ja, jag orkar, men jag skulle ha enormt svårt att vara polis i det här läget.
De som orkar att vara sjyssta poliser utan att slå ihjäl dem borde få tapperhetsmedalj!

Kram
Ramona