Senaste teve-intervjun 2015

fredag 25 juni 2010

GLAD MIDSOMMAR önskar jag alla.


Jag hoppas att alla människor i Sverige får en härlig midsommar.

Som barn visste jag inte ens att det fanns något som hette midsommar och att det firades på ett speciellt sätt. Min biologiska pappa ville inte att vår familj skulle fira midsommar. Sån var han.

Men det har jag tagit igen med råge! Nu ska det vara jordgubbstårta, ( som jag själv tillreder) sill, gräddfil, färskpotatis, gräslök och sist men inte minst en lille.

Men jag ser alltid till att inte ha roligare på midsommar än att jag minns vad som hände när jag vaknar på midsommardagen, för den dagen är också viktig.

Så skål då på er allesammans och ät gott!

Ramona

Här kan du shoppa böcker i webshopen anomaR förlag, direktleverans! Betala direkt! Enkelt och säkert!

Nu kan du köpa Glenn Forrestgates självbiografi "När mardrömmen blev sann" till sommarrabatteras pris. Enbart 99:- i Webshopen!                          Här kan du köpa/låna boken som e-bok.

Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

Här kan du låna/köpa beställa mina böcker som e-böcker. Elib

Här kan du köpa mina redan utgivna titlar på nätet.
Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

4 kommentarer:

Mia sa...

En underbar, härlig midsommar till er också! Att vörda den stora fallosens dag med måtta låter klokt, så en lille skål till er med! .-)
Kram

Ann Helena Rudberg sa...

Ha en härlig midsommar! Äntligen riktig sommar så att man bara kan koppla av och nu doftar kaprifolen utanför vår dörr också!

Ramona Fransson sa...

Hej Mia,

Tack detsamma!

Kram

Ramona Fransson sa...

Hej Ann Helena,

Tack detsamma.
Härligt med kaprifoldofter!

Solen skiner och varmt är det! Fantastiskt!


Kram