Senaste teve-intervjun 2015

söndag 22 augusti 2010

Agendas spåkulor Bengt Westerberg och Nisha Besara var onödiga gäster!


Agenda är programmet som är till för att upplysa oss, tror jag i alla fall. Men efter att lyssnat på Bengt Westerberg och Nisha Besara undrar jag verkligen om de vet vad pysslar med.

Dessa gäster satt med varsin spåkula, ungefär som resten av Sveriges tittare och hade sina utlägg. Jaha och!

Jag som tittar vill ha mer av verkliga diskussioner inte spådomar! Jag kan också spå om valet, det är görenkelt. Det är bara att pladdra på utan substans, vilket gästerna klarade utmärkt. Men det är inte vad jag vill höra och se. Nä, se till och håll spådamerna och spåherrarna utanför Agenda! Jag vill höra och se alla tilltänkta partiers diskussioner. Höra och se hur de tar för sig eller misslyckas, för enbart på det sättet vet jag vad de är kapabla till.

De lediga stolarna som blir över kan Agenda ställa ut i korridoren så länge!

Ramona

" Mord under Tjörn Runt" finns även ute nu som e-bok för att låna eller köpa!


Här kan du shoppa böcker i webshopen anomaR förlag, direktleverans! Betala direkt! Enkelt och säkert!


Nu kan du köpa Glenn Forrestgates självbiografi "När mardrömmen blev sann" till sommarrabatteras pris. Enbart 99:- i Webshopen! Här kan du köpa/låna boken som e-bok.

Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

Här kan du låna/köpa beställa mina böcker som e-böcker. Elib
Här kan du köpa mina redan utgivna titlar på nätet.
Adlibris
Bokia
Bokus
CDON ;

Inga kommentarer: