Senaste teve-intervjun 2015

onsdag 4 augusti 2010

Nu har jag lugnat ner mig för en stund och då blir det blomsterhälsning.


Blåklockan är en inte bara vacker, utan också tålig trots de tyngande blommorna på en skör stängel.

Här på västkusten blommar de från början av juni till mitten av september,

För mig symboliserar blåklockan styrka och glädje i samma andetag. Jag är naturligtvis inte ensam om att älska denna starka och sköra blomma.

En särskild person som tagit plats i mitt hjärta har också dessa som favoritblommor och hennes namn är Birgitta "Blondie".

Med blåklockorna ville jag helt enkelt visa att jag inte alltid är blixt och dunder.

P.s Men rätt vad det är blixtrar det till igen. D.s

Ramona




Här kan du shoppa böcker i webshopen anomaR förlag, direktleverans! Betala direkt! Enkelt och säkert!



Nu kan du köpa Glenn Forrestgates självbiografi "När mardrömmen blev sann" till sommarrabatteras pris. Enbart 99:- i Webshopen!                          Här kan du köpa/låna boken som e-bok.



Adlibris

Bokia

Bokus

CDON



Här kan du låna/köpa beställa mina böcker som e-böcker. Elib






Här kan du köpa mina redan utgivna titlar på nätet.


Adlibris

Bokia

Bokus

CDON

2 kommentarer:

Blondies blogg sa...

Min underbara Vän!
Det var länge sedan som jag blev så glad som då jag läste Ditt inlägg.

Tack, tack och åter tack! Du har rätt i att blåklockor är min favoritblomma!

Och Du är den överlägsna favoriten bland alla människor jag känner. Dessutom är du min favoritförfattare.

Du har berikat mitt liv mer än Du anar. Tack för att Du finns!
Din Birgitta

Men jag hoppas verkligen att det blixtrar till snart igen!

Ramona Fransson sa...

Hej hjärtat!

Tack för dina värmande ord, och jag är redan i full färd med arga inlägg igen.

Jag behöver se blåklockorna minst en gång om dagen för att andas lugnt tänka på dig och alla andra vänner som ger mig kärlek och vänskap, annars imploderar jag.

Kramar i stora fång
Ramona