Senaste teve-intervjun 2015

torsdag 28 oktober 2010

Apropå dubbdäck... och reklam för desamma.

En trottoarpratare är en billig investering, även om utrycket i skriften kan bli tvetydig.

Tack än en gång Betty för att jag ännu en gång får ett kul inlägg tack vare att du skickar mig roliga bilder och kul texter.

Det finns inget som är bättre än ett gott skratt!

Själv har jag inte köpt nya dubbdäck i år, men nästa år kanske det kan bli aktuellt med en dubbel påsättning, vem vet. Beror kanske också på vem som säljer däcken.

Ramona

2 kommentarer:

Blondies blogg sa...

Från ett glatt skratt till allvar. Det är väl tur att inte alla tror sig ha de rätta svaret på stora och viktiga frågor, som Jan G. Ibland frågar jag mig med vilken rätt han uttalar sig om förhållandena i Israel. Själv är jag alldeles för dåligt insatt för att tycka varken det ena eller det andra. Men jag känner att det är läge att engagera sig lite nu.
Glad över att Du kämpar för det Du tror på!

Anonym sa...

" Nästa år kanske det kan bli aktuellt med en dubbel påsättning, vem vet "


HA HA HA !!!