Senaste teve-intervjun 2015

onsdag 6 oktober 2010

Stort tack till publiken på biblioteket i Varekil och Annika Rusch och Ulla-Britt Bagge på Studieförbundet Vuxenskolan.

Här i Varekils bibliotek ser det kanske ut som om jag är ensam, men framför mig satt ett trettiotal åhörare/läsare, och de var en aktiv och nyfiken publik.

Att få berätta om sitt författarskap, om sig själv, om hur jag fick idén till Mord under Tjörn Runt och sist men inte minst om Älskling, vi blir inte med barn, som är anledningen till att jag började skriva böcker, är en stor ynnest.

Jag tackar och bugar för ett utmärkt arrangemang, som skapats av bibliotekarie Annika Rusch och Studieförbundet Vuxenskolan verksamhetschef Ulla-Britt Bagge.

Ramona





Lägger också ut en bild på hur ljuvligt vacker morgonrodnaden var på morgonen den 5 oktober.

Kan man bli annat än lycklig när man får lov att uppleva denna vackra vy?









anomaR Förlags specialerbjudanden som du bara inte inte vill missa!  Betala direkt! Enkelt och säkert!

Nu kan du köpa Glenn Forrestgates självbiografi "När mardrömmen blev sann" till rabatteras pris. Enbart 99:- i Webshopen! Här kan du köpa/låna boken som e-bok.
Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

Här kan du låna/köpa beställa mina böcker som e-böcker. Elib

Här kan du köpa mina redan utgivna titlar på nätet.
Adlibris
Bokia
Bokus
CDON

Inga kommentarer: