Senaste teve-intervjun 2015

tisdag 23 november 2010

Massor med snö och så dyker rådjuren upp utanför fönstret.

Ja, jag vet! Jag har inte ett bra kompisförhållande med kameran. Skulle nog ställt in skärpan också. Haha.

Men om du klickar på kortet syns det nog bättre. Det var tre stycken och jag tror att det är mamma råddjur och kidsen.
























Ha en nice tisdag och kör försiktigt! Ha inte bråttom...

Ramona



Nedan hittar du mina ljudböcker. Inte klokt hur många det är som säljer ljudböcker och då har jag bara med en bråkdel av alla näthandlare av ljudböcker. Hade jag ingen aning om!

Naturligtvis kan du också låna dem via biblioteket!

Adlibris
Bokus
Bokia
Muntligt 
Load2hear.
Mobook

2 kommentarer:

Catrin, Borlänge sa...

Visst är det härligt med alla djur som kommer på besök.
Vi bor i ett villa område där det är en del ljud av barn och lite bilar.
Och varje år så brukar vi ha mellan 2-8 rådjur som kommer och äter frön/bröd i vår trädgård. Och igår och idag har vi haft besök av en fasanhöna som tydligen också gillar fågelfrön. Så det var extra kul att se en sådan här. Det är faktiskt 1:a gången jag ser en sådan höna. Och ibland så har vi även 2 änder här som kom för ca 3 år sedan (har döpt dem till Kalle och Kajsa). Ibland så har de flera kompisar med sig, så som mest var det 16 änder här och vi har inte ens vatten i närheten!!!
Men det är inte så långt till skog och ängar. Men jag tycker det är jättehärligt med alla dessa djur och fåglarm, stora som små. De förgyller tillvaron.
Kram♥

Ramona Fransson sa...

Hej Catrin!

Synd bara att jag inte lärt mig kameran. HAde jag gjort det skulle fotot visat tre fina skygga betande rådjur. Ska lära mig!