Senaste teve-intervjun 2015

måndag 23 maj 2011

Tack Birgitta! Presenten blev kanon!

Idag planterade jag petunior och ja vad de nu heter de där blåa, som ser ut som blåklockor. Det blev så himla fint! Tack Birgitta!

Även runt huset görs det fint. Det ska planteras nya buskar och nya gräsmattor ska anläggas. Åh, det blir såååå fint!







Och här blev det ytterligare plantor i krukorna. Jag älskar blommor!

De lyser upp och skapar trivsel omkring allt. Nu känns det bra och inbjudande att vara i skrivarlyan!

Tusen tack Birgitta för den härliga presenten!


Ramona








"När mardrömmen blev sann" av Glenn Forrestgate till specialpris på Adlibris


"Grattis, du ska bli pappa"  Adlibris    Bokus  CDON

Dyrbar kärlek, Iskall hämnd, Mord i Skärhamn, Lyckohjulet  och också Mord under Tjörn Runt, finns nu som ljudböcker och i samtliga är jag uppläsare.

Alla böckerna finns också som e-böcker för dig med läsplatta eller Ipod, dator m.m.

Naturligtvis kan du också låna dem via biblioteket!

Adlibris
Bokus
Bokia
Muntligt 
Load2hear.
Mobook
Storytel

1 kommentar:

Birgitta sa...

Ljuvligt! Glad över att Du uppskattade presenten. Jag i min tur vill tacka Dig för Din vänskap - den är otroligt värdefull för mig!
Kramis!