Senaste teve-intervjun 2015

torsdag 2 februari 2012

Ska du snart föda barn? Är du rädd? Nu kommer du bli ännu räddare!

Att jag inte exploderar en vacker dag! Det som förvånar mig mest är att detta inte får alla kvinnor i hela Sverige att skrika i falsett, även de som inte har barn, som jag!

Läs den här artikeln från GP och du kommer att bli så förbannad att... ja... jag vet snart inte vad man ska göra för att få sin röst hörd. Vad ska till för att media reagerar riktigt ordentligt?

Ramona

2 kommentarer:

Anonym sa...

För djävligt rent ut sagt. Du anar inte vilka resruser en prostatacancersjuk man får. Man fullständigt prackar på honom all upptänklig omsorg, uppföljning, kontroller, samtal, utbildning, frågeenkäter,undersökningar,undervisning jag gud vet inte allt.Stora paket blöjor hem till döören utan att dom ens behövs....Det är skillnad på könen i vården vill jag lova. Antonia

Anonym sa...

För djävligt. Du anar inte vilka resurser en prostatagubbe får. Undersökning, läkarbesök, samtal, undervisning, enkätundersökningar, blöjor vare sig dom behövs eller ej, återbesök, påprackad uroterapeut, kontaktsjuksköterska, osv, osv i det oändliga. Efter operation kontroller i 10 år!
Detta får kosta. Erektionsterapi till gubbar som är 70 år och mer !