Senaste teve-intervjun 2015

fredag 6 april 2012

Virus på Facebook! Var är de ansvariga?

Med jämna mellanrum kommer det upp på min personliga sida att jag har ex antal stalkers. LOL och om du också vill veta hur många du har ska du klicka på en länk.

Varje gång klickar jag på alternativet anmäl/skräppost och varje gång kommer enbart skylten "skräppost" upp. Jag vill ha bort det för alltid men det tycks inte fungera.

Jag är inte ensam om det här och är övertygad om att de flesta andra också klickar bort skiten och även lyckas anmäla virusintrånget. Vad jag undrar över är vart har alla de som är ansvariga för Facebook tagit vägen? Är de på evighetssemester? Med miljontals användare över hela världen säger det klirr i kassan på FB varje sekund och då kan det väl inte vara för mycket begärt att de åtgärdar detta envetna sketna virus?

Ramona

2 kommentarer:

Agneta sa...

Hej, Ramona!
Facebook göre sig icke besvär hos mig inte. Har sedan 14 år tillbaka en gammal hederlig hemsida..ja ja..är man "gammalmodig" så är det bara, med ålderns rätt ;-)Bloggar och annat fanns inte när jag började med Internet.
Läser stup i kvarten om Facebook och alla problem som dom har.
Nä, ska just börja läsa en bok du har skrivit som heter "Mord under Tjörn Runt" och som jag köpt på adlibris och det är betydligt trevligare. Det är en ny nätvän, Gunnars Deckablogg som uppmärksammat mig på dig och så hörde jag din ljuva stämma på P4 häromdagen ;-)

Just nu snöar det här i Götet så det är väl ett perfekt "läsväder".

Har länkat till din blogg fr. min Dagbok/Webblog och hoppas det är ok. med dig. Har skrivit en del också, men då måste du scrolla ner på min Webblog...finns mycket att läsa om ALLT och inget :-)
Kul att läsa om att du piskat mattor...gjordes ofta hemma när jag växte upp :-)
Ha det så gott och önskar dig en trevlig helg!
Kramen, Agneta

Ramona Fransson sa...

Hej Agneta!

Du gör nog så rätt i att hålla dig undan, det är som ett måste när man väl är där! Ha en trevlig helg du också!