Senaste teve-intervjun 2015

lördag 11 december 2010

Signeringen på Torp, Uddevalla på Ugglans bokhandel är alltid roligt. Men jag ska byta fotograf!

Min man fotograferar mig i de mest märkliga situationer! Här ser det ut som om jag svalt en läsplatta!

I vilket fall som helst är det alltid kul att vara på Torp i Uddevalla i Ugglans bokhandel. Gunnel med personal är alltid underbart trevliga och gör allt för att jag ska trivas.

Men viktigast är ändå mötet med mina läsare och de är alltid helt fantastiska. Idag var det en mängd av läsare som kom och gav beröm, vilket alltid gör att jag växer även om jag ser ut som en liten mus på bilden.

Ha nu en härlig lördagkväll! Just nu snöar det igen efter att ha varit en av de första tö-dagarna på jag vet inte hur länge.
Ramona

Nedan hittar du mina ljudböcker. Inte klokt hur många det är som säljer ljudböcker och då har jag bara med en bråkdel av alla näthandlare av ljudböcker. Hade jag ingen aning om!

Böckerna finns också att ladda ner som e-böcker för dig med läsplatta eller Ipod, dator m.m.

Naturligtvis kan du också låna dem via biblioteket!

Adlibris
Bokus
Bokia
Muntligt 
Load2hear.
Mobook

2 kommentarer:

Blondies blogg sa...

God morgon! Vilken härlig start på trejde advent! Jag har än en gång tittat på Dig som tomte, jag har lyssnat på Eva Cassidy samt sett bild på Dig när Du signerade böcker på Ugglans bokhandel. Fortsätter min dag i samma stil kommer min dag att bli fantastisk!
Hoppas att Din också blir det!

Unknown sa...

När du var på ugglans bokhandel så var det så lustigt nog att min lillasyster var inne i bokhandeln för att faktiskt leta efter de böcker som du skrivit, som hon skulle köpa till mig i julklapp. För det var nåt som fanns med på min önskelista. Pappa var även med inne i butiken, men var påväg ut ur butiken för att sätta sig på en bänk och vila lite under dagens shopping! när han får syn på dig, gick han in till min syster igen, och frågar om hon visste att du skulle sitta där och signera böcker?, hon svarade, sluta skoja med mig! hjälp till och leta istället, men efter att hon kollat lite nogrannare så står det verkligen Ramona Fransson, haha. och just bara den timmen med, som de lyckats gå in i Ugglans butik. har läst en utav dina böcker, men äger nu nästan alla utom en, ska bli jätte spännande att fortsätta min läsning. Ha ett bra nytt år. / Emelie.